مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 22:422022-05-01اقتصادي

5300 شغل در خوزستان ایجاد می شود


تاکنون حدود 870 طرح برای توسعه سرمایه گذاری و تأمین نقدینگی واحدهای خوزستان تصویب شده که در مجموع 5 هزار و 300 شغل برای استان ایجاد می کند.

- ، صادق خلیلیان عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: در این جلسه 2 موضوع تصویب طرح توسعه شهرستان های آبادان و خرمشهر و طرح های توسعه سرمایه گذاری و حمایت از اشغال در استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تصویب طرح توسعه شهرستان های آبادان و خرمشهر که بنا به دستور رییس جمهور بود، تهیه شده که برای تصویب به هیئت دولت ارسال خواهد شد.

وی عنوان کرد: این طرح پنج ساله برنامه ریزی شده که بعد از اجرای آن شاهد توسعه و پیشرفت 2 شهر آبادان و خرمشهر خواهیم بود.

خلیلیان بیان کرد: طرح توسعه شهرستان های آبادان و خرمشهر در زمینه های مختلفی از جمله مباحث زیر بنایی و اقتصادی، مسائل مربوط به امور اجتماعی و فرهنگی و مسائل مربوط به امنیت مرزی است که تمام طرح ها و پروژه های این 2 شهرستان مورد احصا قرار گرفتند.

استاندار خوزستان در خصوص تصویب طرح های توسعه سرمایه گذاری و حمایت از اشتغال در استان تصریح کرد: تاکنون حدود 870 طرح با حدود 3 هزار و 230 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه سرمایه گذاری و تأمین نقدینگی واحدهای موجود مورد تصویب قرار گرفت که در مجموع 5 هزار و 300 شغل برای استان ایجاد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5300 شغل در خوزستان ایجاد می شود

5300 شغل در خوزستان ایجاد می شود