موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 06:272022-05-02اقتصادي

تایید خبر فارس مبنی بر کاهش تولید لاستیک بارز کردستان/کارخانه بارز ثبات مدیریتی پیدا می کند


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: نبود ثبات مدیریتی تقریبا در بازه زمانی بیش از یک سال در کارخانه بارز کردستان، موجب مشکلاتی از جمله کاهش تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کارخانه لاستیک بارز کردستان یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 88 به این استان است که سال 92 با تولید سه هزار حلقه در روز فعالیت خود را آغاز کرد.

این واحد بزرگ صنعتی کردستان در زمینی به مساحت 44 هکتار و با سرمایه گذاری 6 هزار و 273 میلیارد ریال در شهرک صنعتی دهگلان احداث شد و  پنجم فروردین سال 96 نیز در جریان دومین سفر استانی رییس جمهوری به کردستان، فاز نهایی آن نیز افتتاح شد.

کارخانه بارز کردستان با اشتغالزایی حدود 800 نفر به عنوان بزرگ ترین و مجهزترین کارخانه تولید تایرهای رادیال سواری در کشور شناخته می شود.

قطعا نقش مدیریت در هر مجموعه اقتصادی و صنعتی موجب توسعه، نوآوری و پیشرفت خواهد شد که متاسفانه لاستیک بارز کردستان به دلیل نبود مدیریت رنج می برد و برخی حواشی آن نیز از این امر ناشی می شود.

روزهای آخر آبان ماه سال گذشته و پس از یک ماه بلاتکلیفی مدیریتی، طاهر یوسفی با حکم تاپیکو سرپرست بارز کردستان شد.

یوسفی همچنین 18 اسفندماه 1400 به عنوان مدیرکل خدمات و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی منصوب شد و از آن زمان تاکنون لاستیک بارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید خبر فارس مبنی بر کاهش تولید لاستیک بارز کردستان/کارخانه بارز ثبات مدیریتی پیدا می کند

تایید خبر فارس مبنی بر کاهش تولید لاستیک بارز کردستان/کارخانه بارز ثبات مدیریتی پیدا می کند