مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 07:022022-05-02اقتصادي

از مشخص نبودن میزان پوسیدگی مرکبات تا باقی ماندن نیمی از محصول ذخیره شده در انبارها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، باغداران مرکبات استان، بیش از 50 درصد مرکبات کشور را تولید می کنند و همه ساله بخشی از محصولات مرکبات برای عرضه به عنوان میوه شب عید در روزهای پایان سال در خود استان و سایر استان ها توزیع می شود.

در کنار سورتینگ داران و ذخیره کنندگان مرکبات برخی از باغداران نیز اقدام به ذخیره سازی مرکبات کردند تا در ایام سال به بازار عرضه کنند که معمولا در ایام سال شاهد رهاسازی پرتقال های پوسیده در طبیعت استان هستیم.

امسال در سراسر کشور، بعد از اتمام دوره توزیع میوه شب عید بخشی از این میوه ها فروش نرفت و در زمینه توزیع نشدن میوه ها بحث ها و مسائل مختلفی مطرح شد.

امسال هم بحث فاسد شدن مرکبات و کیوی مازندران مطرح شده که در این زمینه دلایل مختلفی از جمله ماه مبارک رمضان و مسائل مختلفی مطرح است و اکنون هم مزایده میوه های تنظیم بازار حاشیه ساز شد.

این درحالی است که اسماعیل قادری فر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در همین مقطع زمانی اما حاشیه ها در این زمینه را رد کرده و با اشاره به اینکه با اجرای قانون انتزاع، بعد از 8 سال مدیریت تنظیم بازار و امنیت غذایی به وزارت جهادکشاورزی واگذار شده است، اظهار کرد: براساس مصوبه شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی در تاریخ 29 آبان 1400 برای خرید و ذخیره سازی میو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مشخص نبودن میزان پوسیدگی مرکبات تا باقی ماندن نیمی از محصول ذخیره شده در انبارها

از مشخص نبودن میزان پوسیدگی مرکبات تا باقی ماندن نیمی از محصول ذخیره شده در انبارها