مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 07:322022-05-02سياسي

نماز عید سعید فطر رشت در فضای باز اقامه می شود


مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی نماز عید سعید فطر در خیابان جنب مصلای امام خمینی(ره) رشت و به امامت آیت الله فلاحتی اقامه می شود.

- ، حجت الاسلام علی اصغر جهانی شامگاه یکشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به برنامه ریزی برای اقامه نماز عید سعید فطر، اظهار کرد: نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت اقامه می شود.

وی همچنین به مکان برگزاری نماز عید سعید فطر نیز اشاره کرد و افزود: در صورت مساعد بودن هوا در خیابان جنب مصلای رشت و در محیط باز برگزار می شود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: در صورت بارانی بودن شرایط جوی این مراسم در داخل مصلای برگزار می شود.

حجت الاسلام جهانی با اشاره به اینکه نماز عید سعید فطر از ساعت 7:30 صبح روز عید برگزار می شود، گفت: خطبه ها و اقامه نماز عید فطر رأس ساعت 8 صبح انجام می شود.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان برای دریافت زکات فطریه و کفاره مردم روزه دار توسط کمیته امداد و دیگر نهادهای خیریه اتخاذ شده است، تصریح کرد: اتوبوس های شرکت واحد رشت همچون روزهای جمعه آمادگی دارند عموم شهروندان را از مکان های تعیین شده، رایگان به مصلای رشت برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید سعید فطر رشت در فضای باز اقامه می شود

نماز عید سعید فطر رشت در فضای باز اقامه می شود