مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 07:572022-05-02سياسي

خسارت تاخیر و تادیه چک های برگشتی شهرداری زنجان بخشیده می شود


سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان از اجرای طرح بخشودگی خسارت تاخیر و تادیه چک های برگشتی شهرداری زنجان خبر داد و گفت: چک های برگشتی که که طرح دعوی شده و تاخیر و تادیه آنها مشخص شده به شرط پرداخت یکجای اصل مبلغ چک و حق الوکاله و هزینه دادرسی در خصوص دریافت خسارت .

- حسین حمزه لو پاک، سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای طرح بخشودگی خسارت تاخیر و تادیه چک های برگشتی شهرداری زنجان خبر داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و تعیین تکلیف پرونده های ساختمانی مفتوح در مناطق شهرداری پیشنهاد مذکور ارائه شده و به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان در توضیح جزییات طرح بخشودگی تاخیر و تادیه چک های برگشتی گفت: چک های برگشتی که طرح دعوی شده و تاخیر و تادیه آنها مشخص شده به شرط پرداخت یکجای اصل مبلغ چک و حق الوکاله و هزینه دادرسی در خصوص دریافت خسارت تاخیر تادیه اقدام می شود.

حمزه لو پاک درباره مبالغ چک ها نیز گفت: مبلغ 30 میلیون تومان و کمتر شامل 100 درصد بخشودگی، مبلغ 30 تا 60 میلیون تومان شامل 50 درصد بخشودگی، 60 تا 100 میلیون تومان شامل 25 درصد بخشودگی و 100 میلیون به بالا نیز 10 درصد بخشودگی را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت تاخیر و تادیه چک های برگشتی شهرداری زنجان بخشیده می شود

خسارت تاخیر و تادیه چک های برگشتی شهرداری زنجان بخشیده می شود