مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-05-02ورزشي

جزییات تقاضای تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات درخواست تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال گفت: - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال که به کمیسیون فرهنگی واصل شده رسیدگی به مسائلی همچون سازوکار های مالی و شبهات موجود در مورد عقد قرارداد های بین المللی را مدنظر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات درخواست تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال گفت: درخواست نمایندگان برای تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال مدت زمان سال 97 تاکنون را شامل می شود.

وی افزود: محور های این تحقیق و تفحص شبهات موجود در سازوکار های مالی و همچنین کمیته های زیرمجموعه فدراسیون که باید با نظر مجمع انتخاب شوند، اما بعضاً مشاهده می شود که انتصاب صورت گرفته را شامل می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از دیگر محور های این تحقیق و تفحص می توان به تخلفات صورت گرفته در حوزه بین المللی در انعقاد قرارداد ها در حوزه باشگاهی و تیم های ملی اشاره کرد.

فروردین خاطرنشان کرد: عدم پرداخت پاداش های بازیکنان تیم ملی و مربیان از دیگر محور هایی است که در این تحقیق و تفحص می توان به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تقاضای تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال

جزییات تقاضای تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال