مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-05-02سياسي

جهاد تبیین مأموریت اصلی عقیدتی و سیاسی سپاه است


نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جهاد تبیین بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری مأموریت اصلی واحد عقیدتی، سیاسی سپاه است.

- اردبیل- نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جهاد تبیین بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری مأموریت اصلی واحد عقیدتی، سیاسی سپاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام میثم فیاضی شامگاه یکشنبه در گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی سپاه در اردبیل اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظام تربیتی و عقیدتی است که بر همین محور تلاش بر این است تا نسلی شایسته و همتراز با مبانی جمهوری اسلامی ایران تربیت و تعالی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: این اسلام به علم و دانش و مسئله تعلیم و تربیت ارزش و جایگاه خاصی قائل شده و در همین راستا تربیت انسان از مؤلفه های اصلی در خوداتکایی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه قداست مسئله تعلیم و تربیت ریشه در قرآن و احادیث نبوی دارد، گفت: بر همین اساس انقلاب اسلامی ما نیز مبنای تربیتی به خود گرفته و شخصیت های با عظمتی در این ساحه تعالی و پرورش یافتند.

حجت الاسلام فیاضی ضرورت تربیت نسلی شایسته را با تلاش و کوشش پیامبرگونه معلمان و مربیان یادآور شد و افزود: در سایه روح قدسی امام راحل و انوار مکتب انقلاب اسلامی شهدایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین مأموریت اصلی عقیدتی و سیاسی سپاه است

جهاد تبیین مأموریت اصلی عقیدتی و سیاسی سپاه است