مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-02سياسي

شورا و شهرداری یزد تا رفع کامل مشکل آبگرفتگی در کنار مردم هستند


شورا و شهرداری یزد تا رفع کامل مشکل آبگرفتگی در کنار مردم هستند و در کنار کارگران شهرداری، بی وقفه و شبانه روزی در حال تلاش برای حل مشکلات مردم هستند.

- با اشاره به اینکه آبگرفتگی اخیر ناشی از تخریب سیل بند یزد بوده است، اظهار داشت: در پی وقوع این بحران اعضای شورای شهر، شهردار یزد و مدیران مناطق، بی وقفه و شبانه روز پیگیر رفع آبگرفتی و مشکلات پیش رو بوده و از هیچ تلاشی مضایقه نکرده اند.

وی بیان کرد: شهرداری متولی رسیدگی به امور مردم در این شرایط است و به طور قطع، مردم حضور و پیگیری شهردار، معاونان، مدیران مناطق و کارگران شهرداری را حس خواهند کرد.

سیفی افزود: منشأ وقوع سیلاب اخیر شهر، تخریب بخش هایی از سیل بند در منطقه کنارگذر یزد به شیراز از سوی یکی از دستگاه ها و عدم اطلاع رسانی این موضوع به دستگاه های ذیربط بوده و چنانچه از تخریب سیل بند یزد مطلع بودیم، به طور قطع با مدیریت بهتر و سریع تری کار صورت می گرفت.

رییس شورای شهر یزد ادامه داد: با این وجود کار به صورت جهادی و با همت کارگران شهرداری انجام شده و تا حد زیادی مشکلات مناطق درگیر سیلاب رفع شده است.

وی ادامه داد: بخشی از این سیل بند در زمین های طرح جامع پارک علم و فناوری یزد بوده که برای انجام عملیات عمرانی به پهنای شش تا هفت متر تخریب شده و منشأ ورود آب به سمت شهر یزد بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورا و شهرداری یزد تا رفع کامل مشکل آبگرفتگی در کنار مردم هستند

شورا و شهرداری یزد تا رفع کامل مشکل آبگرفتگی در کنار مردم هستند