مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-02اقتصادي

انتخاب کارگر قزوینی به عنوان «کارگر نمونه کشوری»


معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: مجتبی میرزاخانی کارگر اهل استان قزوین به عنوان کارگر نمونه کشوری انتخاب شد.

- قاسم آقاعلیخانی در گفت و گو با خبرنگار فارس از قزوین با اشاره به انتخاب کارگر نمونه اظهار کرد: هفته کارگر فرصتی برای ارج نهادن به زحمات کارگران است که در این هفته نسبت به انتخاب کارگر نمونه استانی و کشوری اقدام می شود.

وی عنوان کرد: هر سال جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید برگزار می شود که در این جشنواره کارگر نمونه، گروه کار نمونه و واحد نمونه در حوزه های خدمات، صنعت و کشاورزی انتخاب می شوند.

معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: در جشنواره امتنان گروه ها و افراد نمونه در حوزه های خدمات، صنعت و کشاورزی انتخاب می شوند البته امسال در حوزه کشاورزی متقاضی نداشتیم و افراد و گروه های نمونه از حوزه های صنعت و خدمات انتخاب شدند.

آقاعلیخانی با اشاره به روال برگزاری جشنواره امتنان و انتخاب نمونه ها گفت: بر اساس دستور العملی که وزارتخانه ارسال کرده است، سامانه ای طراحی شده که افراد متقاضی و دارای ایده و خلاقیت در این سامانه ثبت نام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب کارگر قزوینی به عنوان «کارگر نمونه کشوری»

انتخاب کارگر قزوینی به عنوان «کارگر نمونه کشوری»