مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-02سياسي

طعم شیرین آزادی، هدیه سردار شهید حاج حسین همدانی به یک زندانی


به همت گروه جهادی پایگاه شهیده سمیه همدان، در آستانه عید سعید فطر یک زندانی زن سیده از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت.

- همدان- به همت گروه جهادی پایگاه شهیده سمیه همدان، در آستانه عید سعید فطر یک زندانی زن از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حضرت فاطمه سلام الله علیها می فرمایند: پدرم فرموده؛ من اعتق رقبه مؤمنه، کان له بکلّ عضو منها فکاک عضو منه من النّار.

هر کس بنده مؤمنی را آزاد کند، در مقابل هر عضوی از اعضای او، برایش آزادی عضوی از آتش به بار خواهد آمد.

گروه جهادی پایگاه شهیده سمیه حوزه شهیده افضل و خیریه امام زمان (عج) مریانج همدان نیز در عمل به توصیه های بزرگان دین، در ایام ماه مبارک رمضان مبلغ 80 میلیون تومان را جمع آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز کردند تا یک بانوی سیده ای که به دلیل موضوعاتی در بند بود را به آغوش خانواده اش بازگردانند.

گفتنی است؛ این برنامه در راستای دومین کنگره بزرگ داشت سرداران، امیران و 8000 شهید استان همدان بوده که در حال برگزاری است.

در این برنامه تلاش می شود تا به نیابت از شهدا زمینه آزادی هر چه بیشتر زندانیان معسر، بی گناه که در اثر یک حادثه گرفتار شده اند را با پذیرش اعسار و کمک خیرین استان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعم شیرین آزادی، هدیه سردار شهید حاج حسین همدانی به یک زندانی

طعم شیرین آزادی، هدیه سردار شهید حاج حسین همدانی به یک زندانی