مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-02سياسي

یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران برگزار می شود


یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ، چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح،  در سالن همایش های وزارت کشور برگزار می شود.

- به نقل از مدیریت حوزه علمیه استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمود زاده مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون و دبیر یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ گفت: این یادواره قرار است با سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

دبیر یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ در ادامه افزود: این یادواره، اولین یادواره ای است که در سطحی وسیع و با همکاری سپاه محمدرسول الله (ص) و مرکز مدیریت حوزه های علمیه تهران برگزار می شود.

وی گفت: همچنین در این یادواره، از خانواده شهیدان حرم رضوی، شهید محمد اصلانی و شهید محمدصادق دارایی و همچنین از جانباز این حادثه غم انگیز، حجت الاسلام محسن پاکدامن تجلیل می شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون تهران بزرگ، هدف از برگزاری این یادواره را انتقال اندیشه ی شهدای روحانی به طلبه های جوان و نسل آینده معرفی کرد و گفت: روحانیت بیشترین شهید را نسبت به جمعیت خود (پس از نیروهای مسلح) به انقلاب تقدیم کرده است و در دستاوردهای دفاع مقدس نقش مهمی ایفا نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران برگزار می شود

یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران برگزار می شود