مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-02سياسي

جذب 73 هزار حامی جدید برای طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از جذب 73 هزار حامی جدید برای طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- ، حبیب الله آسوده با بیان اینکه حدود 400 هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: یک میلیون و 150 هزار نفر از افراد نیکوکار با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین از فرزندان نیازمند کشورمان حمایت می کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 73 هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده اند و 170 هزار فرزند یتیم را تحت حمایت خود گرفته اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند را از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین عنوان کرد و گفت: در حال حاضر سرانه دریافتی فرزندان یتیم حدود 680 هزار تومان است که برنامه کمیته امداد در سال جاری افزایش این رقم به حداقل 750 هزار تومان در ماه است.

آسوده تاکید کرد: همچنین سرانه ماهانه فرزندان محسنین در حال حاضر حدود 350 هزار تومان که باید به 500 هزار تومان در ماه افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فرزند یتیم بدون حامی نداریم، اظهار کرد: با توجه به ورود ایتام جدید به جامعه هدف کمیته امداد در هر سال، امیدواریم تا عید سعید فطر با توجه به فضای معنوی روزهای پایانی ماه رمضان، شاهد افزایش تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 73 هزار حامی جدید برای طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان

جذب 73 هزار حامی جدید برای طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان