مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-02اجتماعي

اختلال در فعالیت های دریایی/ ورود ذرات گرد و خاک به استان بوشهر


مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با پیش بینی اختلال در ترددها و فعالیت های دریایی خلیج فارس گفت: با تشکیل گرد و خاک در برخی مناطق مستعد استان، - اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که طی ساعاتی از ظهر تا اوایل شب در روزهای دو شنبه تا چهارشنبه سرعت وزش باد شمال غربی در سواحل و فراساحل جنوبی استان تشدید شود و به بیش از 60 کیلومتر در ساعت برسد.

وی با اشاره به تأثیر این سیستم در سواحل و فراساحل جنوبی استان بوشهر از وزش باد نسبتاً شدید تا شدید شمال غربی گاهی بیش از 60 کیلومتر در ساعت عمدتاً در ساعات ظهر تا اوایل شب، افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از اختلال در ترددها و فعالیت های دریایی خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: خطر غرق شدن شناورها بویژه شناورهای سبک و نیمه سنگین، پاره شدن تورهای صیادی، خطر غرق شدن شناگران، خطر خسارت به تأسیسات ساحلی و فراساحلی وجود دارد.

وی افزود: توصیه می شود که از ترددهای دریایی بویژه تردد شناورهای سبک و نیمه سنگین و قایق های صیادی و تفریحی در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر پرهیز شود.

شکوهی پور با تاکید بر لزوم ممنوعیت شنا در سواحل استان بوشهر اضافه کرد: انتظار می رود که تمهیدات لازم برای پیشگیری از هر گونه خسارت احتمالی اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در فعالیت های دریایی/ ورود ذرات گرد و خاک به استان بوشهر

اختلال در فعالیت های دریایی/ ورود ذرات گرد و خاک به استان بوشهر