مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-02سياسي

شورای عالی یمن: اجرای آتش بس، هیچ پیشرفتی نداشته است


کشورهای متجاوز از هر اقدامی که منجر به موفقیت آتش بس اعلام شده توسط سازمان ملل شود و ورود کشتی های حامل سوخت به بنادر الحدیده و از سرگیری پروازها از فرودگاه صنعا را تسهیل کند، - جلوگیری می کنند.

رییس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک عید سعید فطر به ملت یمن و امت عربی و اسلامی اعلام کرد، متجاوزان مانع ورود کشتی های سوخت و مواد غذایی به بنادر الحدیده می شوند و هیچ پیشرفتی در اجرای آتش بس، حاصل نشده است و جهاد و مبارزه مسلحانه تنها راه آزادسازی فلسطین و مقدسات آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المسیره، مهدی المشاط، رییس شورای عالی سیاسی یمن خاطرنشان کرد، هشتمین سال متوالی است که عید سعید فطر فرا می رسد و ملت یمن در معرض شنیع ترین تجاوزات و محاصره خفقان آور ائتلاف عربی قرار دارد و متجاوزان مانع ورود کشتی های حامل سوخت و مواد غذایی به بنادر الحدیده می شوند.

المشاط در ادامه افزود، کشورهای متجاوز اقدامات جنایتکارانه متعددی علیه ملت فلسطین انجام داده اند که منجر به افزایش هزینه های حمل و نقل، بالا رفتن قیمت مواد غذایی و دارویی و پیامدهای متعدد دیگر شده است.

وی همچنین تاکید کرد، کشورهای متجاوز از هر اقدامی که منجر به موفقیت آتش بس اعلام شده توسط سازمان ملل شود و ورود کشتی های حامل سوخت به بنادر الحدیده و از سرگیری پروازها از فرود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی یمن: اجرای آتش بس، هیچ پیشرفتی نداشته است

شورای عالی یمن: اجرای آتش بس، هیچ پیشرفتی نداشته است