مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-02اجتماعي

افزایش 3 درجه ای دمای هوا در اصفهان / طوفان در راه است


کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان از افزایش یک تا سه درجه ای دمای هوا در اکثر مناطق استان اصفهان خبر داد.

- با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اوایل روز سه شنبه بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری و غبار، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، رگبار بهاری و رعد و برق تگرگ به ویژه در نیمه شمالی و شرق استان پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل رگباری بودن بارش ها، جاری شدن روان آب و آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد در مناطق شمال شرقی و همچنین در مناطق مستعد وقوع تند باد لحظه ای همراه با گرد و خاک و کاهش میدان دید دور از انتظار نیست، افزود: از این رو توصیه می شود شهروندان از تردد و توقف در حاشیه رودخانه های فصلی خودداری کنند.

وی افزود: همچنین بهتر است صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع تا پایان فعالیت این سامانه بر روی استان انجام نشود.

علی عسگریان در ادامه در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان نیز ابراز داشت: طی 24 ساعت آینده اردستان با دمای 28 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین و بویین میاندشت با دمای یک درجه سانتی گراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 درجه ای دمای هوا در اصفهان / طوفان در راه است

افزایش 3 درجه ای دمای هوا در اصفهان / طوفان در راه است