مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-02سياسي

کاهش سن اعتیاد به زیر 18 سال/ مشکل عدم پذیرش معتادان نوجوان در کمپ ها


60 درصد افرادی که وارد این مراکز می شوند فاقد مسکن و خانواده هستند و روز به روز شاهد افزایش این تعداد به دلیل مهاجرت به پایتخت و در نتیجه افزایش تعداد معتادین شهر هستیم.

- 50-60 درصد افرادی که وارد این مراکز می شوند فاقد مسکن و خانواده هستند و روز به روز شاهد افزایش این تعداد به دلیل مهاجرت به پایتخت و در نتیجه افزایش تعداد معتادین شهر هستیم.

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از بازدید اعضای شورای شهر و ستاد مبارزه با موادمخدر از آخرین وضعیت پاتوق های معتادین متجاهر شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمد احمدی صدر دراین باره اظهار کرد: بازدید از پاتوق های معتادین متجاهر شهر تهران از ساعت 2 الی 4 صبح روز یکشنبه 11 اردیبهشت با حضور علیرضا نادعلی، سیدمحمد آقامیری، سوده نجفی، زهرا شمس احسان از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مصطفی هادی زاده دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران انجام شد.

در این ساعات از پاتوق معتادین متجاهر در محله های شوش، کوچه اوراقچی ها، کوهسنگی بازدید و آخرین روند جمع آوری و سازمان دهی این افراد مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران ادامه داد: پیش از آغاز قرارگاه اجتماعی شهر تهران، تمامی این محله ها مملو از معتادین متجاهر از هر سن و جنسیتی بود که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سن اعتیاد به زیر 18 سال/ مشکل عدم پذیرش معتادان نوجوان در کمپ ها

کاهش سن اعتیاد به زیر 18 سال/ مشکل عدم پذیرش معتادان نوجوان در کمپ ها