مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-02اقتصادي

افزایش حقوق کارگران، به چه قیمت؟


ازیک طرف خبر از افزایش حقوق کارگران به گوش می رسد و از طرف دیگر قیمت تولیدات کارخانه ها افزایش می یابد و باز هم همه حقوق کارگران صرف همین افزایش قیمت ها می شود و مشکلاتشان را بیشتر می کند.

- حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در گفت وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، با تبریک  فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر، اظهار کرد: بوسه زدن پیامبر بر دستان کارگر، یک تعارف نیست و یک تعلیم است که نشانه تجلیل از کارگر است؛ چراکه کارگران امروز ستون فقرات اقتصاد کشور هستند.

وی با بیان این که این روزها صحبت از افزایش 57 درصدی حقوق کارگران است، تصریح کرد: آیا واقعاً این افزایش حقوق مشکل جامعه کارگری را حل می کند، درحالی که از آن طرف کارخانجات قیمت تولیدات و محصولات خود را چندین برابر افزایش می دهند که دوباره باید همه این حقوق را صرف افزایش قیمت ها کنند و از طرفی بر دیگر مسائل، چون مسکن و کالاهای دیگر هم تأثیر می گذارد.

آرمان زدایی و هویت زدایی از دانشگاه طرح و برنامه دشمنان است حجت الاسلام علیزاده با تأکید بر اینکه یکی از برنامه های اصلی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایجاد انفعال و ناامیدی در مردم خصوصاً جوانان است، افزود: کار بزرگی که انقلاب اسلامی برای دانشگاه کرد هویت بخشی به دانشگاه به تبع هویت بخشی به ملت ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق کارگران، به چه قیمت؟

افزایش حقوق کارگران، به چه قیمت؟