مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-02اقتصادي

آغاز ثبت نام متقاضیان حج تمتع از 18 اردیبهشت/ واکسن های مورد تأیید عربستان


معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام از متقاضیان تشرف به حج تمتع امسال 18 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، اکبر رضایی از آغاز ثبت نام حجاج حج 1401 به عربستان از ساعت 10 صبح یکشنبه 18 اردیبهشت از طریق سامانه رزرو حج و زیارت به نشانی https://reserve.

haj.

ir خبر داد و افزود: با توجه به شرایط اعلام شده از سوی وزارت حج و عمره عربستان به متقاضیان بالای 65 سال روادید ارائه نخواهد شد و این دسته از افراد در صورت عدم دریافت وجوه واریزی، در اولویت تشرف برای حج آینده خواهند بود؛ از این عزیزان تقاضا می شود حالت فعلی را حفظ کنند و انصراف ندهند تا در حج آینده از حق اولویت و امتیاز تثبیت نرخ ارز برخوردار شوند.

وی ادامه داد: حدود 22 هزار نفر از ثبت نام شدگان حج سال 99 بالای 65 سال هستند و این افراد با توجه به شرایط اعلامی در سال بعد در اولویت تشرف به حج خواهند بود.

رضایی تاکید کرد: در حج تمتع امسال حدود 37 هزار نفر از حجاج کشورمان از بین کسانی که در کاروان های حج 99 ثبت نام کرده و به دلیل لغو حج موفق به تشرف نشدند انتخاب می شوند و واجد شرایط اعزام هستند و باید به تکمیل نام نویسی و انتخاب کاروان خود در تاریخ ذکر شده اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام متقاضیان حج تمتع از 18 اردیبهشت/ واکسن های مورد تأیید عربستان

آغاز ثبت نام متقاضیان حج تمتع از 18 اردیبهشت/ واکسن های مورد تأیید عربستان