مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-05-02اقتصادي

دولت سیزدهم صنعت خودرو را در بحرانی ترین شرایط تحویل گرفت


مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا در بیانیه ای ضمن حمایت از عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت، یادآور شدند که دولت سیزدهم صنعت خودرو را در بحرانی ترین شرایط تحویل گرفت.

- اخبار شرکت ها - سایپانیوز: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که دغدغه رشد و اعتلای صنعت خودرو را دارند و خواهان، آرامش بازار خودرو و حل مشکلات مردمی در این بخش هستند، با تدوین طرحی، خواستار اجرای ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس برای شکایت از سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به قوه قضاییه درباره بازار خودرو شده اند.

با توجه به چنین طرحی، مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا صادقانه و فارغ از هر گونه نگاه و موضع گیری سیاسی تاکید دارند که سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، صنعت خودرو را با بدترین و بحرانی شرایط تحویل گرفت؛ به گونه ای که قیمت خودرو در بازار در برخی از محصولات 500 درصد و برخی دیگر بیش از 1000 درصد افزایش یافته بود و از سویی 190 هزار خودرو ناقص در کف پارکینگ خودروسازان وجود داشت.

از همین رو اولویت مدیران خودروسازی که در دوره جدید شروع به کار کردند، تکمیل کاری خودروهای ناقص بود که مجموعه سایپا با تاکیدات و پیگیری های وزیر صمت موفق شد عبور مستقیم خودروها را از 20 درصد به بیش از 90 درصد برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم صنعت خودرو را در بحرانی ترین شرایط تحویل گرفت

دولت سیزدهم صنعت خودرو را در بحرانی ترین شرایط تحویل گرفت