مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-02بين الملل

عراق: عاملان حمله موشکی به پالایشگاه اربیل را تحت پیگرد قرار می دهیم


الکاظمی در گفت و گوی تلفنی با مسعود بارزانی رییس حزب دموکرات کردستان عراق افزود: نیروهای ما عوامل این حمله بزدلانه را تحت پیگرد قرار می دهند، - الکاظمی در گفت و گوی تلفنی با مسعود بارزانی رییس حزب دموکرات کردستان عراق افزود: نیروهای ما عوامل این حمله بزدلانه را تحت پیگرد قرار می دهند، این حملات ، تنها عزم و وحدت ملت ما را بیشتر می کند.

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق گفت: نیروهای امنیتی کشور عاملان حمله موشکی به پالایشگاه نفت خبات در اربیل را شناسایی و تحت پیگرد قرار خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی به نقل از دفتر نخست وزیری عراق، الکاظمی در گفت و گوی تلفنی با مسعود بارزانی رییس حزب دموکرات کردستان عراق افزود: نیروهای ما عوامل این حمله بزدلانه را تحت پیگرد قرار می دهند، این حملات ، تنها عزم و وحدت ملت ما را بیشتر می کند.

براساس این گزارش دراین گفت وگوی تلفنی طرفین اوضاع امنیتی و اقدام گروههای تروریستی در هدف قراردادن پالایشگاه نفت خبات را مورد بررسی قرار دادند .

از سوی دیگر نچیروان بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق ، روز دوشنبه از دولت مرکزی عراق خواست عاملان این حمله را شناسایی و بازداشت کنند.

بارزانی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: صرف محکوم کردن این حملات کافی نیست ، زیرا تکرار این اقدامات تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات در منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: عاملان حمله موشکی به پالایشگاه اربیل را تحت پیگرد قرار می دهیم

عراق: عاملان حمله موشکی به پالایشگاه اربیل را تحت پیگرد قرار می دهیم