مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-05-02اجتماعي

وزش باد و بارش باران در مناطق شمالی سیستان و بلوچستان


معاون فنی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: یک توده هوای ناپایدار فردا در زابل، زهک، هیرمند، نیمروز، هامون، زاهدان، خاش تفتان و میرجاوه فعال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، محمود دیانتی اظهار کرد: یک توده هوای ناپایدار فردا در زابل، زهک، هیرمند، نیمروز، هامون، زاهدان، خاش تفتان و میرجاوه فعال می شود.

معاون فنی هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: این توده هوا سبب رگبار باران، تگرگ، خیزش گردوخاک، باد شدید لحظه ای و رعد و برق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه احتمال جاری شدن رواناب، برخورد صاعقه، شکسته شدن درختان و سقوط اجسام از ارتفاع وجود دارد، از مردم خواست: از سفرهای غیرضروری در مناطق یاد شده خودداری و از رفتن به حاشیه مسیل ها و ارتفاعات اجتناب کنند.

دیانتی گفت: براساس بررسی آخرین تصاویر ماهواره و نقشه های پیش یابی آسمان استان قسمتی ابری بعداز ظهر افزایش ابر و در ارتفاعات استان رگبار ناچیز و پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: روی دریای عمان تا چهارشنبه وزش بادشدید و دریا مواج پیش بینی می شود، از چهارشنبه تا پایان هفته در سطح استان وزش باد متوسط خواهیم داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد و بارش باران در مناطق شمالی سیستان و بلوچستان

وزش باد و بارش باران در مناطق شمالی سیستان و بلوچستان