مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 19:072022-05-02سياسي

کارگاه آموزشی فتوژورنالیسم و گرافیک در مطبوعات کُردی برگزار می شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از برگزاری کارگاه آموزشی فتوژورنالیسم و گرافیک در مطبوعات کُردی با حضور دکتر محمود مختاریان استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدکمال حسینی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران رسانه ها در سنندج با اشاره به برگزاری اختتامیه سومین دوره جایزه رسانه ای پێنووس در سنندج اظهار داشت: در این رویداد که با حضور جمعی از مدیران، اساتید دانشگاه و اصحاب رسانه استان کردستان برگزار می شود، دکتر محمود مختاریان استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و پژوهشگر رسانه سخنرانی می کند.

وی افزود: در قالب برنامه های جانبی جایزه رسانه ای پێنووس و نیز تحقق سیاست های توسعه آفرین و توانمندسازی اتاق سنندج، در روز شنبه همزمان با اختتامیه جایزه پێنووس کارگاه آموزشی فتوژورنالیسم و گرافیک در مطبوعات کُردی با حضور دکتر مختاریان برگزار می شود.

حسینی با اشاره به همراهی خانه مطبوعات و رسانه.

های استان کردستان و دبیرخانه جشنواره پێنووس در برگزاری این کارگاه آموزشی، گفت: برای حاضرین در این کارگاه گواهینامه دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی فتوژورنالیسم و گرافیک در مطبوعات کُردی برگزار می شود

کارگاه آموزشی فتوژورنالیسم و گرافیک در مطبوعات کُردی برگزار می شود