مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 20:022022-05-02سياسي

آیین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد


آیین گرامیداشت روز شوراها با حضور مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان گناوه در تالار بهزاد این شهر برگزار شد.

- ، فرماندار گناوه بعد از ظهر دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: خدمت صادقانه و بدون منت توأم با عشق و علاقه به مردم باید در دستور کار همه مسئولان و اعضای شورا باشد.

صفری تصریح کرد: شوراها در نظام جمهوری اسلامی دارای جایگاه رفیع و مهمی هستند و باید با محوریت عقل و همدلی و دلسوزی با تکیه بر توانایی جوانان متدین و متعهد شهر و روستای خود را آباد و شادی، طراوت و نشاط و سلامت ایجاد کنند.

محمد تقی صفری افزود: شوراها با مشورت و با بهره گیری از تمام توان و خرد جمعی برای پیشرفت جامعه تلاش کنند و افق 8 ساله برای مناطق خود بر مبنای اصول و قاعده و در چارچوب قانون داشته باشند.

وی یادآور شد: همه باید دست در دست هم برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنیم همانگونه که در دوران دفاع مقدس همه در کنار هم در مقابل دشمنان و در سخت ترین و طولانی ترین جنگ بعد از جنگ جهانی دوم ایستادیم و 8 سال شرافتمندانه ایستادگی کردیم امروز نیز برای حل مشکلات باید تلاش کنیم.

وی گفت: شوراهای روستا باید با تشکیل اتاق فکر متشکل از نیروهای نخبه در راستای توسعه و پیشرفت و ایجاد نشاط و امید در جامعه پیرامون خود گام بردارند و تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد

آیین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد