مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 20:222022-05-02سياسي

10 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میزبان نماز عید سعید فطر


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک عید سعید فطر گفت: نماز عید سعید فطر در 10 بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک عید سعید فطر گفت:  نماز عید سعید فطر در 10 بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: امامزاده علی شهرستان چرام، امامزاده جعفر و بی بی حکیمه گچساران - امامزاده سید محمود شهرستان کهگیلویه از جمله بقاع متبرکی است که نماز عید فطر برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه وقف جدید استان کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه خوبی قرار ندارد ، گفت:  وقف برای اشتغال و ازدواج جوانان و همچنین وقف برای کمک به محرومان و نیازمندان از جمله نیاتی است که پیشنهاد می شود در این عید بابرکت خیرین و واقفین خیراندیش استان در این زمینه وقف داشته باشند تا بتوان با آن به آحاد جامعه استان کمک کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقف با نیت حل مشکلات و معضلات اجتماعی و وقف برای ازدواج و اشتغال جوانان ، وقف برای پرداخت هزینه های دارو و درمان افراد بی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میزبان نماز عید سعید فطر

10 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میزبان نماز عید سعید فطر