مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 20:572022-05-02اجتماعي

اعمال محدودیت های ترافیکی در عید فطر و خدمات رایگان اتوبوسرانی بیرجند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: پلیس راهور خراسان جنوبی به منظور تسهیل در عبور و مرور نمازگزاران و جلوگیری از مشکلات ترافیکی شهروندان در روز عید فطر محدودیت ترافیکی اعلام کرد.

- سرهنگ علیرضا رضایی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی امروز دوشنبه 12 اردیبهشت به رسانه های گروهی اعلام کرد: با توجه به اینکه مردم شهرستان بیرجند در صبح روز عید فطر برای برگزاری نماز به مصلی المهدی (عج) مراجعه می کنند، به منظور تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از مشکلات ترافیکی، ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی گفت: از ساعت 1 بامداد روز عید سعید فطر پارک تمام وسایل نقلیه جلوی مصلی، سرتاسر بلوار نماز (هر دولاین) و بلوار صنعت و معدن (تقاطع شهید شهاب تا تقاطع دانشگاه صنعتی و بالعکس) ممنوع خواهد بود.

به گفته وی از ساعت 5 صبح تردد و توقف وسایل نقلیه در بلوار نماز و بلوار صنعت و معدن (تقاطع شهید شهاب تا تقاطع دانشگاه صنعتی و بالعکس) ممنوع خواهد بود.

وی توصیه کرد: نمازگزارانی که از جنوب شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار پیامبر اعظم (ص) و پارکینگ های حاشیه این بلوار استفاده کنند.

وی افزود: همچنین نمازگزارانی که از شمال شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار شهدای عبادی، تقاطع عباس آباد، میدان ابن حسام، بلوار صنعت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های ترافیکی در عید فطر و خدمات رایگان اتوبوسرانی بیرجند

اعمال محدودیت های ترافیکی در عید فطر و خدمات رایگان اتوبوسرانی بیرجند