مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 22:022022-05-02اقتصادي

توافق ذوب آهن با استانداری کردستان برای بهره برداری از معدن سنگ آهن


ذوب آهن اصفهان و استانداری کردستان پس از برگزاری جلسات و رایزنی های فراوان برای سرمایه گذاری در حوزه فرآوری مواد معدنی در کردستان تفاهم نامه امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، ایرج رخصتی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، در مراسم امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری در فرآوری کامل مواد معدنی با استانداری کردستان، اظهار کرد: بعد از امضا تفاهم نامه به عملیاتی شدن کار سرعت خواهیم بخشید؛ کردستان ظرفیت ها و منابع طبیعی فراوانی دارد که این مزیت ها به سرمایه گذاران برای کار انگیزه می دهد.

وی با بیان اینکه احداث کارخانه فرآوری سنگ آهن در کردستان طی 3 فاز اجرا می شود، گفت: ذوب آهن اصفهان در فاز نخست هزار میلیارد تومان در معادن کردستان سرمایه گذاری می کند و امید دارد در مدت زمان 18 ماه بتواند از معادن سنگ آهن، کنسانتره تولید کند و در فازهای بعدی به تولید شمش برسد.

همچنین در این مراسم، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان، جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی کردستان را مهمترین دغدغه این روزهای خود برشمرد و گفت: کردستان استانی توانمند با بیش از 18 نوع ماده معدنی است و در بخش های دیگر نیز پتانسیل های عظیمی دارد که باید از این توانمندی برای زدودن غبار محرومیت و عقب ماندگی از سیمای استان بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق ذوب آهن با استانداری کردستان برای بهره برداری از معدن سنگ آهن

توافق ذوب آهن با استانداری کردستان برای بهره برداری از معدن سنگ آهن