مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-03سياسي

ماه مبارک رمضان فرصت کشت نیکی ها بود


امام جمعه زاهدان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت کشت نیکی ها بود، گفت: این دنیا معامله با خداوند است و کسانی از این معامله سود خواهند برد که در طول عمر خود کار نیک انجام داده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، نماز عید فطر در زاهدان به امامت آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در مصلی المهدی اقامه شد.

آیت الله محامی در خطبه های عید فطر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان یک فرصت ویژه ای بود که در برابر عمر انسان گذشت، این ماه مزرعه کشت و درو کردن محصول است پس باید در این دنیا که به عنوان یک مسابقه میشود مثال زد در نیکی ها سبقت گرفت و جایزه و هدیه خود را از خداوند متعال دریافت کرد.

امام جمعه زاهدان افزود: این دنیا معامله با خداوند است و کسانی از این معامله سود خواهند برد که در طول عمر خود کار نیک انجام داده باشند تا خداوند در برابر اعمال بندگان بهشت را در اختیارش بگذارد.

وی گفت: این ماه مبارک رمضان فصل کشت بود، امیدواریم نیکی ها را کشت کرده باشیم و سربلند بیرون آمده باشیم، امید است که در ماه معامله با خدا مردمان نیک سود برده باشند.

محامی بیان کرد: نام و یاد شهدا و امام شهدا و به خصوص شهید بزرگ اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهدای گرامی استان که قرار است یادواره این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه مبارک رمضان فرصت کشت نیکی ها بود

ماه مبارک رمضان فرصت کشت نیکی ها بود