مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-03سياسي

آیت الله صدیقی: مردم در روز قدس نشان دادند هیچ چیز موضوع فلسطین را کمرنگ نمی کند


مردم ایران و کشورهای اسلامی در روز قدس به میدان آمدند و بعد از دو سال کرونا نشان دادند هیچ مسئله ای مسئله فلسطین را کمرنگ نمی کند و قدس و فلسطین زنده بوده و امت اسلامی حامی فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران صبح امروز (سه شنبه) در خطبه های نماز عید سعید فطر که با حضور نمازگزاران تهرانی در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: نشانه قبولی روزه در عید فطر توجه به فقرا و مستمندان است و زکات یک واجب است که شامل همه نوع عبادت مالی می شود.

وی ضمن تشکر از امت اسلامی و جبهه مقاومت برای حضور در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: در روز قدس همه ایران و هم کشورهای اسلامی به میدان آمدند و بعد از دو سال کرونا نشان دادند هیچ مسئله ای مسئله فلسطین را کمرنگ نمی کند و قدس و فلسطین زنده است و امت اسلامی حامی فلسطین قد برافراشته هستند.

وی افزود: جوانان فلسطینی جان بر کف گرفته اند و با خون خود عرصه را برای رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با عملیات های شجاعانه و شهادت طلبانه تنگ کرده اند، گفت: صهیونیست ها که موضع تهاجمی داشتند، امروز از ترسشان دلهره و اضطراب دارند و ارتش خسته ای دارند و چهره هایشان نشان می دهد که به پایان خط رسیده اند و جوانان فلسطینی با مقاومت از جنین تا حیفا و تل آویو در عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله صدیقی: مردم در روز قدس نشان دادند هیچ چیز موضوع فلسطین را کمرنگ نمی کند

آیت الله صدیقی: مردم در روز قدس نشان دادند هیچ چیز موضوع فلسطین را کمرنگ نمی کند