مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-05-03سياسي

گرانی کالاها مردم را رنج می دهد/ ضرورت تلاش برای ثبات در قیمت ها


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه گرانی کالاها مردم را رنج می دهد، گفت: مسئولان برای ایجاد ثبات در قیمت ها باید تلاش کنند.

- ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز عید سعید فطر رشت با اشاره به حوادث تلخ در برخی از کشورهای مسلمان، اظهار کرد: امسال ماه مبارک رمضان برای مسلمانان برخی کشورها مانند افغانستان با تلخی هایی همراه بود و افرادی نمازگزاران را در مساجد بعضی شهرهای این کشور مورد حمله وحشیانه قرار دادند.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم امسال جمهوری اسلامی ایران عظمت خود را در دنیا پیدا کرد و مسلمانان و آزادی خواهان جهان امیدوار ماندند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه گرانی کالا مردم را رنج می دهد، تصریح کرد: از دولتمردان می خواهیم تمام تلاش خود را به کار ببرند ثبات قیمت را در بازار ایجاد کنند.

آیت الله فلاحتی به امیدواری مردم به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مسئولان باید گلوگاه هایی که موجب بی ثباتی در بازار می شود، را بگیرند.

وی با توصیه به مسئولان گیلان، بیان کرد: متولیان امر تلاش کنند مشکلات برای مردم در بازار و کشاورزان در فصل زراعی ایجاد نشود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اضافه کرد: امسال مردم روزه دار در ماه مبارک رمضان مساجد را پر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی کالاها مردم را رنج می دهد/ ضرورت تلاش برای ثبات در قیمت ها

گرانی کالاها مردم را رنج می دهد/ ضرورت تلاش برای ثبات در قیمت ها