مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-03فرهنگي

جواد انصافی کودکان را با نوروزخوانان آشنا می کند/ از شمال تا جنوب


نمایش «عمو نوروز و ننه سرما در بهار نوروزخوانان» به کارگردانی جواد انصافی با هدف معرفی نوروزخوانان مناطق مختلف کشور به مخاطب کودک، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه رفت.

- نمایش عمو نوروز و ننه سرما در بهار نوروزخوانان به کارگردانی جواد انصافی با هدف معرفی نوروزخوانان مناطق مختلف کشور به مخاطب کودک، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه رفت.

جواد انصافی بازیگر و کارگردان نمایش های سنتی ایرانی درباره جدیدترین فعالیت خود در عرصه تئاتر، به خبرنگار مهر گفت: از نیمه فروردین نمایش عمو نوروز و ننه سرما در بهار نوروزخوانان را در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه برده ام.

این نمایش هر روز ساعت 17 اجرا می شود.

وی درباره گروه بازیگری این اثر نمایشی افزود: در این نمایش خودم به همراه حمید رئوف تبار، فروغ یزدان، رضا معراجی، امیرمحمد انصافی، امیرحسین انصافی، نیلوفر سیاری، تینا نوروزی، مرضیه محمدی، هانیه رهگذر و حسان محبیان به ایفای نقش می پردازیم.

انصافی درباره موضوع نمایش عمو نوروز و ننه سرما در بهار نوروزخوانان یادآور شد: من پیش تر پژوهشی راجع به نوروز انجام دادم و برنامه ریزی کردم تا بر اساس آن پژوهش یک نمایش برای بزرگسال و یک نمایش برای مخاطب گروه سنی کودک و نوجوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد انصافی کودکان را با نوروزخوانان آشنا می کند/ از شمال تا جنوب

جواد انصافی کودکان را با نوروزخوانان آشنا می کند/ از شمال تا جنوب