مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-03بين الملل

دیپورت نماینده آمریکایی ها در تهران! / مذاکرات وین چرا متوقف شده است؟


توافق با آمریکایی ها بدون خروج سپاه از لیست تحریم ها یعنی هیچ! درحالی که آمریکایی ها به زودی میزبان هیئت امنیتی رژیم صهیونیستی خواهند بود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، در حالی که آمریکایی ها ادعا می کردند که پیش نویس 27 صفحه ای برای توافق هسته ای میان ایران و کشورهای غربی آماده شده و فقط کافی است که وزیر خارجه ایران با یک پرواز اختصاصی به وین آمده و آن را امضا کند؛ به ناگهان ورق چرخید و مذاکرات در حالت فریز (کمای دیپلماتیک) قرار گرفت.

نشریه پولیتیکو گفته است که دلیل تعلل طرف آمریکایی در اجرای برجام آن است که بایدن در تردید شدید به سر برده و زیر فشار داخلی برای نهایی کردن توافق قرار دارد.

این مجله آمریکایی نوشته است که حزب دموکرات به این نتیجه رسیده است که امضای توافق با ایران در آستانه انتخابات کنگره هزینه سنگین دارد! از واشنگتن خبر رسیده است که آمریکایی ها به دلیل گرفتار شدن در جنگ اوکراین و نتایج غیرقابل پیش بینی آن نمی توانند ریسک کرده و به ایران امتیاز بدهند.

ازاین رو تنها توافقی را حاضرند امضا کنند که در آن جمهوری اسلامی ایران انتفاعی از برجام نبرد.

درواقع بایدن به دنبال تفاهمی با تهران است که در آن طرف ایرانی نتواند از ذیل سایه تحریم های مادر (کاتسا و تگ های مرتبط با SDGT) خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپورت نماینده آمریکایی ها در تهران! / مذاکرات وین چرا متوقف شده است؟

دیپورت نماینده آمریکایی ها در تهران! / مذاکرات وین چرا متوقف شده است؟