مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-03سياسي

امام جمعه شیراز: تولید به عنوان وظیفه ای ملی و اخلاقی توسعه یابد


اخلاقیاتی که به ضرر خودمان و اقتصاد مقاومتی است را کنار بگذاریم و مسئولینی که نظارت می کنند از احتکار جلوگیری کنند، چون اگر احتکار باشد ظلم به مردم است و اقدامات دولت نیز به نتیجه نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام  امروز در خطبه نماز عید فطر شیراز ضمن یادآوری اینکه امروز عید کسانی است که عبادات ماه رمضان را انجام داده اند، مهربانی و غفران را از صفات باری تعالی دانست و ضمن تاکید بر اینکه اگر کوتاهی در عبادات شده تا فرصت هست باید جبران کنیم، گفت: امسال رهبر معظم انقلاب سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گذاشتند این عناوین برای نیازی است که در جامعه وجود دارد و علت نامگذاری سال ها توسط رهبر معظم انقلاب، نیاز اجتماعی است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه ما باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را که رهبری مطالبه کردند به وجود آوریم و ترویج دهیم، افزود: در این فرهنگ وظیفه فرد با جمع متفاوت است رویکرد عمومی باید به سمت تولید و اشتغال باشد، اما رویکرد فردی بر مبنای زهد و قناعت باشد.

آیت الله دژکام تصریح کرد: یک اصل مربوط به وظایف دینی و اجتماعی است برای اینکه همه تلاش کنیم تا تولید افزایش یابد و سرمایه ها در راستای تولید هزینه شود، اما برخی سرمایه خود را در راه های قاچاق به کار می اندازند یا پولشان را به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: تولید به عنوان وظیفه ای ملی و اخلاقی توسعه یابد

امام جمعه شیراز: تولید به عنوان وظیفه ای ملی و اخلاقی توسعه یابد