مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-03سياسي

وحدت تنها عمل عزت بخش برای مسلمانان است


همه اقوام و مذاهب اسلامی باید با تقویت وحدت و انسجام بر کاستی ها غلبه کرده و خود را در مقابل توطئه های دشمنان مقتدر کنند.

- ، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج نیز در نماز عید فطر روزه داران اهل سنت این شهر اظهار کرد: مردم کردستان از دیرباز تاکنون با عمل به آموزه های اسلامی همواره در راستای تعالی جامعه کوشیده اند.

وی افزود: امیدواریم احسان و نیکوکاری مردم در ماه رمضان در دیگر ماه ها نیز نمودی گسترده داشته باشد و معنویات این ماه مبارک در زندگی فردی و اجتماعی کردستانی ها همواره نمود داشته باشد.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: خداوند متعال به مردم ایران به ویژه کردستانی ها امنیت و نعمت های فراوان را عنایت بخشیده است و باید در راستای حفظ این نعمت ها همواره قدردان باشیم.

ماموستا رستمی از وحدت به عنوان عامل رهایی بخش و تعالی بخش مسلمانان در برابر توطئه های دشمنان یاد کرد و گفت: مشکلات و کاستی هایی که در کشورهای اسلامی مشاهده می شود همگی ناشی از فاصله گرفتن مسلمانان از آموزه های قرآنی و کم توجهی آنها به مسئله وحدت است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید پیروان مذاهب مختلف اسلامی با تقویت انسجام و اتحاد خود به سوی تشکیل امت واحده اسلامی گام بردارند و به جای نگاه به بیرون به ظرفیت های داخلی توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت تنها عمل عزت بخش برای مسلمانان است

وحدت تنها عمل عزت بخش برای مسلمانان است