مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-03سياسي

پیام عید فطر وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در مقابل دشمنان است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: یکی از مهم ترین پیام های عید فطر وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در مقابل دشمنان است.

- ، آیت الله علی خاتمی صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر که در مصلی خاتم الانبیا برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر، روز کار و کارگر و روز معلم، اظهار کرد: ماه رمضان فرصت مغتنمی است تا مومنان و روزه داران به بزرگ ترین دستاورد خود که همانا تقوای الهی است، دست یابند.

وی با اشاره به اینکه امروز که در عید سعید فطر قرار داریم، باید خداوند را شاکر باشیم، ادامه داد: امروز نتیجه یک ماه روزه داری مومنان خداوند است، به همین خاطر همه ما این روز را جشن گرفته و خداوند را به خاطر توفیق یک ماه روزه داری و عبادت پروردگان شاکر هستیم.

خطیب نماز عید فطر در زنجان با اشاره به روایاتی که در خصوص روزه داران آمده است، تصریح کرد: گروه اول روزه داران شامل کسانی است که روزه را برای نجات از آتش جهنم می گیرند و پاداش خود را نیز در عید فطر با رهایی از این آتش دریافت می کنند.

خاتمی در خصوص گروه دوم یادآور شد: گروه دوم نیز مربوط به کسانی است که به طمع رفتن به بهشت روزه می گیرند و بدون شک پاداش این افراد نیز حصول بهشت است اما گروه سوم کسانی هستند که به خاطر عشق به خداوند و اطاعت از فرامین الهی روزه گرفته که پاداش این گروه علاوه بر پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام عید فطر وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در مقابل دشمنان است

پیام عید فطر وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در مقابل دشمنان است