مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-03سياسي

جوانان برای ساختن ایرانی آباد تلاش کنند


امام جمعه زنجان به نقش جوانان در سازندگی و آبادانی کشور تاکید کرد و جوانان را بر تلاش برای آبادانی ایران اسلامی توصیه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نماز عید سعید فطر صبح امروز و پس از یک ماه روزه داری و عبادت در نقاط مختلف استان با حضور مردم اقامه شد.

آیت الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های عید سعید فطر این شهر ضمن تبریک این عید الهی و مبارک به همه مسلمانان جهان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان برکات فروانی داشته است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان دستاوردهای بزرگی برای روزه داران داشته است، افزود: تقوای الهی بزرگترین دستاورد این ماه عظیم و پر برکت است که بندگان الهی به آن دست یافته اند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه امروز در عید سعید فطر خوشحالیم که بعد از یک ماه عبادت و روزه داری عید سعید الهی را جشن می گیریم، ادامه داد: بهترین عید، همان عیدی است که بعد از عبادت خداوند محقق می شود.

آیت الله خاتمی با بیان روزه داران در ماه مبارک رضان سه دسته هستند، تصریح کرد: گروه اول کسانی که با نیت دوری از آتش جهنم روزه گرفته و پاداش آن ها در عید فطر، نجات از آتش جهنم است، گروه دوم کسانی هستند که به طمع بهشت و رسیدن به روضه خداوند روزه می گیرند که جایزه این گروه نیز حصول به بهشت است و گروه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان برای ساختن ایرانی آباد تلاش کنند

جوانان برای ساختن ایرانی آباد تلاش کنند