مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-03سياسي

ورود فعالان سیاسی به عرصه جهادی با گفتمان امامین انقلاب در تضاد است


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: همواره ورود فعالان سیاسی به عرصه های جهادی آسیب رسان بوده و با عرف جامعه و گفتمان امامین انقلاب در تضاد است.

- سرهنگ پاسدار یونس زبیدی مسوول بسیج سازندگی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به ساماندهی گروه های جهادی استان و برنامه ریزی برای خدمت رسانی هرچه بهتر آن ها در مناطق کم برخوردار و جلوگیری از تشکیل گروه های جهادی خارج از مجموعه بسیج سازندگی، اظهار کرد: اردوهای جهادی طرح هجرت با حضور بسیجیان فعال در پایگاه های مقاومت و محلات از دهه 80 فعالیت خود را در مناطق محروم آغاز کردند.

وی افزود: پس از آن جهاد سازندگی شکل گرفت و سپس جهاد سازندگی در زیرمجموعه وزارت کشاورزی قرار گرفت که پس از دو ماه رهبر معظم انقلاب به سپاه دستور داد تا تشکیلاتی برای سازماندهی و پشتیبانی از حرکت های جهادی تشکیل شود.

مسوول بسیج سازندگی خوزستان گفت: پس از این قرار شد، سازماندهی گروه های جهادی بر عهده سپاه و دولت تنها نقش پشتیبان را داشته باشد؛ به مرور زمان این فعالیت ادامه داشت تا به صورت رسمی در سال 1379 سازمان بسیج سازندگی شکل گرفت و به یکی از سازمان های اصلی بسیج و سپاه تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود فعالان سیاسی به عرصه جهادی با گفتمان امامین انقلاب در تضاد است

ورود فعالان سیاسی به عرصه جهادی با گفتمان امامین انقلاب در تضاد است