مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-03سياسي

قوانین شوراهای اسلامی شهر و روستا نیازمند اصلاح است


امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به در آستانه انحلال بودن شورای شهر این شهرستان گفت: قوانین شوراهای اسلامی شهر و روستا نیازمند اصلاح است.

- سید روح الله زمانی موسوی صبح سه شنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر که در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد با تبریک عید فطر، اظهار کرد: طبق روایات سال معنوی از روز عید فطر شروع می شود و مسلمانان در این روز همچون کسی هستند که گمشده ای دارد پس در این روز و بعد از یک ماه عبادت باید جهت فرج امام زمان (عج) بسیار دعا کرد.

وی با اشاره به شعار سال، افزود: شعارهای مطرح شده هر ساله از سوی رهبری مطرح می شود و بر اهمیت تولید و اشتغال زایی تاکید دارد و تمام هم و غم مسئولین باید تحقق این شعارها باشد.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: صدور سامانه مجوزهای کسب و کار اقدام مثبتی در جهت افزایش اشتغال و تولیدات بوده است که باید به طور صحیح و فراگیر در تمام کشور انجام شود.

زمانی موسوی بیان کرد: از شفافیت در بومی گزینی در شرکت هایی همچون پتروشیمی اسلام آباد غرب کمال تشکر را دارم و سایر مراکز باید همین روند را در پیش بگیرند.

وی عنوان کرد: انتظار از شورای شهر خیلی بیشتر از این بود و امروز که در آستانه انحلال این شورا هستیم عمق تأسف و نارضایتی خود را از عملکرد چند ماه گذشته شورای شهر اسلام آباد غرب با صراحت اعلام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین شوراهای اسلامی شهر و روستا نیازمند اصلاح است

قوانین شوراهای اسلامی شهر و روستا نیازمند اصلاح است