مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-03سياسي

برگزاری نماز عید فطر در سراسر کشور به شکرانه یک ماه بندگی


 نماز عید سعید فطر از اوایل صبح امروز پس از یک ماه بندگی و عاشقی، با حضور پرشور نمازگزاران و مردم خداجوی سراسر کشور اقامه شد و یک ماه بندگی و مهمانی خدا را جشن گرفتند.

اما امسال برگزاری نماز عید سعید فطر و جشن شکرانه بندگی با فروکش کردن ویروس منحوس کرونا حال و هوای دیگری دارد.

گزارش کوتاهی از گوشه و کنار کشورمان در روز عید سعید فطر می خوانیم:  سمنان: نماز عید سعید فطر با حضور مردم خداجوی استان سمنان و به امامت حجت الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان اقامه شد.

نماز عید فطر در سمنان از ساعت 7:30 دقیقه صبح در مصلای بزرگ این شهر، در شاهرود از ساعت 7 صبح در مصلای پیامبر اعظم (ص)، در دامغان از ساعت 7 صبح در مصلای این شهر، در گرمسار از ساعت 6:30 صبح در میدان امام (ره) مقابل مسجد جامع و در سرخه از ساعت 7:30 دقیقه صبح در حسینیه شهدا همچنین در مهدی شهر، بسطام، دیباج، آرادان، شهمیرزاد، میامی، ایوانکی، بیارجمند، مجن، درجزین، کلاته رودبار، رودیان و حسین آباد کالپوش از صبح امروز در مصلاها، مساجد و حسینیه ها اقامه شد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلای شهر سمنان با قدردانی از حضور پرشور مردم در برنامه های دینی و مذهبی و مناسبت های مختلف، اظهار کرد: مردم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز عید فطر در سراسر کشور به شکرانه یک ماه بندگی

برگزاری نماز عید فطر در سراسر کشور به شکرانه یک ماه بندگی