مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-03سياسي

راهپیمایی روز قدس بشارتی برای نابودی رژیم جعلی اسراییل بود


راهپیمایی روز قدس بشارتی برای نابودی رژیم جعلی اسراییل است.

- ، حجت الاسلام محمود ترابی صبح سه شنبه در خطبه دوم نماز عید سعید فطر در جمع نمازگزاران اظهار کرد: راهپیمایی های عظیم روز قدس امسال در سراسر ایران و سایر کشورهای جهان باشکوهتر از سال های قبل برگزار شد.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس بشارتی بر نابودی رژیم غاصب و جعلی اسراییل است، ادامه داد: جایگاه هر یک از مشاغل معلمی و کارگری رفیع و بلند است چه مقام معلم که جایگاه آن در مرتبه انبیای الهی قرار دارد و چه کارگران که همه مردم بر سفره تلاش و عرق جبین کارگران نشسته اند.

وی درباره روز شوراها گفت: شوراهای اسلامی هم به عنوان مجلس محلی برای رفع مسائل شهری و روستایی تصمیم گیری می کنند و نقش مهمی در تویعه دارند.

حجت الاسلام ترابی از برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی با حضور 60 نفر از دانش آموزان گنبدی قدردانی و اضافه کرد: این اقدام ارزشمند گامی در جهت احیای سنت پیامبر (ص) در دهه آخر ماه رمضان و اعتکاف آن حضرت بود.

وی با قدردانی از احیای محافل قرآنی در خانه ها و پایگاه های مساجد در گنبدکاووس یادآور شد: برای تحقق هرچه بیشتر اهداف جامعه اسلامی و انقلابی راهی جز پناه بردن به قرآن این کتاب آسمانی و هدایت گر زندگی بشری نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز قدس بشارتی برای نابودی رژیم جعلی اسراییل بود

راهپیمایی روز قدس بشارتی برای نابودی رژیم جعلی اسراییل بود