مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-03بين الملل

آمریکا: روسیه دنبال الحاق جمهوری های دونتسک و لوهانسک به خاک خود است


آمریکا معتقد است که روسیه همچنین برنامه مشابهی را برای منطقه خرسون اوکراین که اخیرا در آنجا کنترلش را تحکیم کرده و حکم به استفاده از واحد پول روبل در آنجا داد، - آمریکا معتقد است که روسیه همچنین برنامه مشابهی را برای منطقه خرسون اوکراین که اخیرا در آنجا کنترلش را تحکیم کرده و حکم به استفاده از واحد پول روبل در آنجا داد، در نظر دارد.

یک مقام ارشد آمریکایی ادعا کرد، روسیه در پی ناتوانی در سرنگون کردن دولت کی یف، برنامه دارد تا دست به ضمیمه کردن قریب الوقوع دو منطقه دونتسک و لوهانسک شرق اوکراین بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، مایکل کارپنتر، سفیر آمریکا در سازمان امنیت و همکاری اروپا ادعا کرد: طبق جدیدترین گزارش ها، ما معتقدیم که روسیه تلاش خواهد کرد جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوهانسک را به خاک روسیه الحاق کند.

او به خبرنگاران در واشنگتن گفت: گزارش ها حاکی از آن است که روسیه قصد دارد پس از اجرای برنامه پیوستن در اواسط ماه مه، همه پرسی را در آنها مهندسی کند.

کارپنتر بیان داشت، آمریکا معتقد است که روسیه همچنین برنامه مشابهی را برای منطقه خرسون اوکراین که اخیرا در آنجا کنترلش را تحکیم کرده و حکم به استفاده از واحد پول روبل در آنجا داد، در نظر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: روسیه دنبال الحاق جمهوری های دونتسک و لوهانسک به خاک خود است

آمریکا: روسیه دنبال الحاق جمهوری های دونتسک و لوهانسک به خاک خود است