مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-03اجتماعي

اختصاص 8 زمین رایگان در منطقه 22 برای رفع بحران آموزشی


شهردار منطقه 22 تهران با اشاره به کمبود 50درصدی ظرفیت کنونی آموزش و پرورش در این منطقه، گفت: 8 زمین به شکل رایگان از سوی شهرداری در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 22 در نشستی به مناسبت روز معلم با محسن مطلبی رییس آموزش و پرورش منطقه 22 و 5 تهران اظهار داشت: در این مدتی که توفیق خدمت دراین محدوده ازپایتخت را برعهده داشتیم همت مان را برای رفع مشکل سرانه آموزشی ساکنان با یک همکاری و همیاری بین بخشی افزایش داده ایم.

وی افزود: بخش قابل توجهی از این منطقه را شهرک های مسکونی تشکیل داده اند که در دو دهه اخیر مورد احداث قرار گرفته اند، متاسفانه اغلب شهرک ها به تعهدات خود مبنی بر احداث مدرسه اقدام نکرده اند و این در حالی است که روز به روز به تعداد جمعیت این منطقه افزوده شده و طبق یک پایش صورت گرفته کمبود یک صد مدرسه در این منطقه وجود دارد.

محمدی ادامه داد: در سال 87 جمعیت این منطقه 60 هزار نفر بوده که این روزها جمعیت به 250 هزار نفر رسیده است و طبق پیش بینی ها در چند سال آینده جمعیت به مرز نیم میلیون نفر خواهد رسید که سرانه موجود آموزشی به تناسب جمعیت نیست و این کمبود مدرسه بعد از نبود سیستم فاضلاب کشی به عنوان دومین چالش محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 8 زمین رایگان در منطقه 22 برای رفع بحران آموزشی

اختصاص 8 زمین رایگان در منطقه 22 برای رفع بحران آموزشی