مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-03اقتصادي

آغاز عملیات تحویل واحدهای مسکن ملی ساوه از دهه فجر


استاندار مرکزی در جریان بازدید از پروژه های مسکن ملی در ساوه گفت: طبق وعده پیمانکار و مقارن با دهه مبارک فجر عملیات تحویل واحدهای مسکن ملی در ساوه انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در جریان بازدید از پروژه 980 واحدی شهید بهشتی در طرح مسکن ملی ساوه گفت: خوشبختانه با اجرای طرح جهش مسکن سال گذشته ساخت 1848 واحد آپارتمان در سه پروژه کوی مهر،کوی علوی و بام در شهر ساوه آغاز شد که می تواند اقدام خوبی در تامین مسکن مردم این شهر باشد.

  وی با بیان اینکه ساخت این خانه ها از پروژه های مهم طرح جهش مسکن در استان است، افزود: طی بازدید که امروز صورت گرفت روند اجرای کار کنترل و گزارشات پیمانکار دریافت شد که نشان از مطلوب بودن روند اجرایی داشت.

  استاندار مرکزی تصریح کرد: در برخی موارد نیز اگر موانعی سد راه پیمانکاران وجود دارد با همکاری و تعامل در استان و شهرستان بدنبال رفع و تسهیل در ساخت و ساز برای اتمام هرچه سریعتر آن خواهیم بود.

  مخلص الائمه با بیان اینکه طبق وعده پیمانکار مقارن با دهه مبارک فجر عملیات تحویل واحدها به متقاضیان آغاز خواهد شد گفت: شرایط پیش رو امکان این مسئله را فراهم می کند و امیدواریم با برنامه ریزی درست این اقدام انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات تحویل واحدهای مسکن ملی ساوه از دهه فجر

آغاز عملیات تحویل واحدهای مسکن ملی ساوه از دهه فجر