مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-03سياسي

اقامه نماز عید سعید فطر به شکرانه یک ماه بندگی خدا در سراسر فارس


نماز با شکوه عید سعید فطر در تمامی شهرستان های استان فارس با حضور گستره مردم اقامه شد.

- ، ماه خوب خدا، ماه بندگی و استغفار به درگاه الهی به پایان رسید و امروز در روز اول شوال و عید سعید فطر، بسیاری از مؤمنان به نماز ایستادند تا به شکرانه پشت سر گذاشتن این ماه به بهترین شکل، دعای اللهم اهل الکبریا را بخوانند و از خدای خویش بخواهند همه آن خیر و برکتی را که نصیب اولیایش کرده، به آنانان نیز عطا کند.

امروز مردم مؤمن و خداجوی استان فارس در جای جای نقاط پهناور فارس نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت امامان جمعه این استان اقامه کردند.

در شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام امروز نماز عید فطر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اقامه شد در این مراسم معنوی نماز گزاران شیرازی پس از قرائت دعای ندبه، به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی بر درگاه الهی، نماز عید سعید فطر را به امامت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز اقامه کردند.

نماز عید سعید فطر در کوار برگزار شد مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر در شهرستان کوار با حضور گسترده مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلای چهارده معصوم این شهرستان اقامه شد.

حجت الاسلام مجید گشول در خطبه های این نماز عبادی و معنوی اظهار داشت: عید سعید فطر نماد وحدت مسلمانان است که مردم با شکرگزاری از درگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز عید سعید فطر به شکرانه یک ماه بندگی خدا در سراسر فارس

اقامه نماز عید سعید فطر به شکرانه یک ماه بندگی خدا در سراسر فارس