مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-03سياسي

تخلفات منابع آزمون دستیاری همچنان پابرجاست/ ورود مجلس به ماجرای آزمون دستیاری


عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور از ورود مجلس به ماجرای آزمون دستیاری خبر داد و گفت: چگونه قرار است مصوبات نشست 95 شورای آموزش پزشکی و تخصصی در دی ماه 1400 برای آزمون دستیاری دوره 49 اجرا شود؟ - علی امرایی عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره گلایه ها نسبت به برگزاری آزمون دستیاری، اظهار کرد: پیرو شکایت داوطلبان آزمون دستیاری دوره 48 در خرداد 1400، شعبه 45 دیوان عدالت اداری رأیی مبنی بر تصحیح تاریخ آزمون و تغییر منابع آزمون صادر کرد.

در آن زمان، آزمون دستیاری برگزار نشده بود که دستور موقت صادر شد و هم تاریخ آزمون تصحیح شد و هم بخشی از منابع آزمون تغییر کرد؛ البته این تغییر بخشی از منابع آزمون در حالی صورت گرفت که بر اساس رأی دیوان عدالت اداری باید تمام منابع قدیمی آزمون به روز می شد.

  وی افزود: داوطلبان در آزمون دستیاری 49 بر اساس رأی صادره از دیوان، از وزارت بهداشت مطالبه کردند که باید منابع آزمون به روز شود؛ دیوان به مصوبات نشست 66 شورای آموزش پزشکی و تخصصی استناد کرد که عنوان شده است که منابع آزمون حداقل بعد از دو سال و حداکثر کمتر از 5 سال باید بازنگری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات منابع آزمون دستیاری همچنان پابرجاست/ ورود مجلس به ماجرای آزمون دستیاری

تخلفات منابع آزمون دستیاری همچنان پابرجاست/ ورود مجلس به ماجرای آزمون دستیاری