مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-03سياسي

مشکلات معلمان دستاویز اهداف سیاسی عوامل پشت پرده برخی احزاب


کانون تربیت اسلامی در بیانیه ای به مناسبت هفته معلم، اعلام کرد: در سال گذشته عوامل پشت پرده و سرسپرده برخی احزاب تلاش کردند مشکلات معلمان را دستاویز اهداف سیاسی خود قرار دهند و در بیانیه ها و شعارهایشان از واژه های ساختارشکنانه استفاده کردند و مشروعیت نظام را زیر سؤال بردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارش آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، کانون تربیت اسلامی در بیانیه ای هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: یاد استاد شهید، مرتضی مطهری که دغدغه اصلی او تحول اساسی و ارتقا و اصلاح جامعه اسلامی بود را گرامی می داریم.

  هفته بزرگداشت مقام معلم فرصت مغتنمی است تا درباره دستگاهی که معلم را مدیریت می کند، کندوکاوی به عمل آید چرا که اگر فرآیند امور در وزارت آموزش و پرورش روان و بالنده و روزآمد و پاسخ گوی نیازهای معلم باشد هر روز بر نشاط و کارآمدی او می افزاید اما در کوتاه سخن به نظر می رسد سرانجام گردش امور در این وزارتخانه سال هاست که چنین نیست و چه بسا موجبات فرسایش معلم را نیز فراهم می سازد بنابراین در دولت مردمی انتظار می رود که تحول در دستگاه تعلیم و تربیت نیز یکی از اولویت های مهم ریاست محترم جمهور باشد.

 1- تحول در اجرای سند تحول بنیادین  سندی که مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی و به ویژه مقام معظم رهبری قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات معلمان دستاویز اهداف سیاسی عوامل پشت پرده برخی احزاب

مشکلات معلمان دستاویز اهداف سیاسی عوامل پشت پرده برخی احزاب