مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 17:072022-05-03ورزشي

عبدی: تا 3 ماه آینده بازیکنان خوبی را به فوتبال معرفی می کنیم


سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: فکر می کنم در دو، سه ماه آینده امکان ایجاد یک تیم منسجم و پرقدرت را داشته باشیم و بازیکنان خوبی را به فوتبال کشور معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،   سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با ابراز امیدواری از نحوه بازی روز گذشته شاگردانش در نخستین دیدار تدارکاتی از زمان تشکیل تیم به نکاتی اشاره کرد.

حسین عبدی در ابتدا گفت: پس از اینکه در مدت یک هفته بازیکنان استعدادیابی شده توسط فدراسیون را مورد بررسی قرار دادیم، در نهایت تعداد آنها را از 57 نفر به 35 نفر کاهش دادیم.

هنوز هم شناخت مناسبی میان بازیکنان و حتی بین بازیکنان و کادرفنی وجود ندارد اما ترجیح دادیم برای تمرین برنامه های تدافعی در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم بزرگسالان و لیگ دسته اولی برویم که در نهایت مقابل امیدهای استقلال به میدان رفتیم.

وی ادامه داد: هدفم تحت فشار قراردادن بازیکنان در شرایط مسابقه بود که با توجه به اختلاف رده سنی بازیکنان ما با امیدهای استقلال که از نظر جسمی و سرعت در سطح بالاتری قرار داشتند، این اتفاق رخ داد.

بازیکنان ما با وجود اینکه زیر 16سال هستند و اختلاف سنی آنها با حریف روز گذشته شان حدود هفت سال بود اما نمایش قابل قبولی داشتند و به غیر از دو اشتباه که منجر به گل شد، من را به حفظ برنامه های دفاعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدی: تا 3 ماه آینده بازیکنان خوبی را به فوتبال معرفی می کنیم

عبدی: تا 3 ماه آینده بازیکنان خوبی را به فوتبال معرفی می کنیم