مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-05-03اجتماعي

ادامه ترافیک در جاده های شمال/ لغو محدودیت یک طرفه در محور کندوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم ترافیک در محور های شمال، اظهار کرد: تعطیلات ترافیک و افزایش تردد ها در محورها، - رییس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به تعطیلات عید سعید فطر شاهد ادامه ترافیک در جاده های شمال هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم ترافیک در محور های شمال، اظهار کرد: تعطیلات ترافیک و افزایش تردد ها در محورها، جاده های شمال را پرترافیک کرد.

وی گفت: با توجه به بارش باران در جاده ها و احتمال ریزش و رانش در ارتفاعات و گردنه های شمال، ضرورت دارد از تردد در کوهستان های استان پرهیز شود.

رییس پلیس راه مازندران بیان کرد: معمولا در تعطیلات و پایان هفته ها شاهد افزایش حجم گردشگران در محور کندوان هستیم که از صبح امروز محدودیت یک طرفه اعمال شد و درحال حاضر باتوجه به وضعیت تردد، محدودیت لغو شود.

جهان تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلر ها کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز های سه شنبه13، چهارشنبه 14، پنج شنبه 15و جمعه 16 اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه ترافیک در جاده های شمال/ لغو محدودیت یک طرفه در محور کندوان

ادامه ترافیک در جاده های شمال/ لغو محدودیت یک طرفه در محور کندوان