مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-04سياسي

استفاده از تصاویر شهدا بر روی دیوار پارک آفرینش اشتباه است


عضو شورای شهر بجنورد با اشاره به انتقادات وارد شده به تبدیل پارک آفرینش به پارک ویژه بانوان، گفت: استفاده از تمثال شهدا بر روی دیواره های طرح، - اظهار کرد: با توجه به انتقاد شدید فعالان اجتماعی و بسیاری از مردم و عدم رعایت ضوابط در اجرای طرح‬ دیوارکشی‬ پارک‬ آفرینش‬ بجنورد‬ توسط شهرداری، استفاده از تمثال شهدا بر روی دیوارها کاری اشتباه‬ است‬ و ماهیت نگاه ابزاری‬ به‬ شهدا‬ خواهد داشت.

عضو شورای شهر بجنورد ادامه داد: اگر زنده بودن شهدا و شاهد بودن شهید را در افقی بالاتر نسبت به خود باور کنیم، تمام حرکات و سکنات ما با یاد شهدا توأم خواهد شد و بین ما و آنها فاصله ای احساس نمی شود؛ اما بعضاً وجود فاصله، تفاوت بین دانسته ها و باورهای ما را افشاء می کند.

وی افزود: استفاده از زبان هنر و قلم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر است اما اجرای این طرح در پروژه پارک آفرینش خطایی بزرگ و اقدامی غیر قابل دفاع و غیر قبول است.

مغروری شهدا را سرمایه های فرهنگی شهر دانست و گفت: در حفظ این سرمایه ها و ترویج نگاه و باور ایثارگری باید تصمیماتی پخته و معقولانه و منطقی و اثر گذار گرفت.

این عضو شورای شهر بجنورد تصریح کرد: در شرایطی که انتقادات شدیدی بر این پروژه وارد است و متأسفانه ارائه دهندگان و مجریان طرح بر این اشتباه اصرار دارند و اعتنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تصاویر شهدا بر روی دیوار پارک آفرینش اشتباه است

استفاده از تصاویر شهدا بر روی دیوار پارک آفرینش اشتباه است