مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-05-04حوادث

6 مصدوم و یک نفر فوتی در دو حادثه رانندگی در جاده های کردستان


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در دو حادثه رانندگی در محور دیواندره به سنندج و محور سقز به دیواندره یک نفر کشته و 6 مصدوم شد.

- مهدی خوش قدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: براساس گزارش به مرکز کنترل عملیات EOC، مبنی بر تصادف جاده ای یک دستگاه خودرو تویوتا کرولا با پراید یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شد.

 خوش قدم افزود: این تصادف که در کیلومتر 21 محور دیواندره به سنندج رخ داد یک تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده ای نجف آباد جمعیت هلال احمر شهرستان بیجار به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این سانحه 3 نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومین خانم 35 ساله ای بود که توسط نیروهای امدادی، اقدامات امدادی لازم صورت گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه با اشاره به حادثه رانندگی دوم بیان داشت: حادثه دوم واژگونی سواری سمند بوده که در کیلومتر 24 محور سقز به دیواندره گردنه محمود آباد ساعت رخ داد.

خوش قدم افزود: با اطلاع به مرکز EOC،  یک تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات صاحب شهرستان سقز و یک دستگاه آمبولانس در محل حضور یافت.

  وی عنوان کرد: در این حادثه 3 نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومین جوان 24ساله ای است که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان شفا منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 مصدوم و یک نفر فوتی در دو حادثه رانندگی در جاده های کردستان

6 مصدوم و یک نفر فوتی در دو حادثه رانندگی در جاده های کردستان