مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-05-04سياسي

نماینده جنبش حماس در تهران: حاج قاسم هر جا بود، به فکر مقاومت فلسطین بود


داشت و سعی می کرد این شبکه را در خدمت مقاومت فلسطین به کار بگیرد؛ لذا، حاج قاسم شهید ملت فلسطین و قدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران طی یادداشتی که بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی منتشر کرده است نوشت: حاج قاسم، شهید بزرگ امت اسلام، دارای ابعاد گوناگون شخصیتی بود و فقط شخصیت نظامی نبود.

ایشان برادر بزرگی برای ما در مقاومت به ویژه مقاومت فلسطین بود؛ چون فکر و ایده اصلی ایشان در نقش یک مسلمان، کمک و حمایت از کل مسلمانان به ویژه مسلمانان فلسطین بود.

  حاج قاسم سلیمانی، تا پایان عمرش در امت اسلام -چه در لبنان، سوریه، عراق، یمن، فلسطین، اندونزی، الجزایر و هر جایی که اسلام هست- به این فکر می کرد که من برای قدس و برای فلسطین چه وظیفه ای دارم و چه نقشی باید ایفا کنم؛ لذا حاج قاسم در جای جای جهان اسلامی نقش مثبت و فراوانی داشت.

به نظر بنده، این سبب اصلی شهادت ایشان بود که خودش عامل مشترک بین کل مسائل راهبردی جهان اسلام بود و کمک و شریک بودنش و نقشش در مقاومت ما در فلسطین خیلی تأثیرگذار بود.

تجربه حاج قاسم، مقاومت فلسطین را به چند دلیل قوی تر کرده است: دلیل اول، تقدیم کردن ایده سیاسی و نظامی ایشان به مجاهدین فلسطینی است که واقعاً عمیق و مبنی بر مفاهیم و آیات قرآنی و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده جنبش حماس در تهران: حاج قاسم هر جا بود، به فکر مقاومت فلسطین بود

نماینده جنبش حماس در تهران: حاج قاسم هر جا بود، به فکر مقاومت فلسطین بود